maandag 13 juni 2016

Jaaaaa!!

Hoi!!

Inmiddels alweer een dik jaar geleden volgens mij, heb ik deze twee armbanden in opdracht gemaakt.  De foto's kwam ik laatst tegen en besefte me dat ik deze nog helemaal niet had geplaatst.


Twee identieke armbanden, met beide een ander zilveren bedel.
Cadeau van de ene zus aan de andere!



Ik vond het een onwijs leuke, en ook een beetje spannende opdracht.
Maar met heel veel plezier gemaakt!


Veel natuurstenen materialen gebruikt, en zilveren accenten.


De bedels heb ik speciaal besteld en zijn gegraveerd met 'big sis' en 'lil sis'



Vond het toch leuk om deze alsnog op m'n blog te zetten, ook al is het een poosje geleden.

Inmiddels via de mail weer een nieuw opdrachtje. Super leuk om te doen!

Fijne avond!

Groetjes Cornelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten