dinsdag 29 november 2016

Fair!

Hoi!!

Een leuke vraag of ik op de Fair wilde staan in Skuur 44. Dat wilde ik wel, dus ben ik aan de slag gegaan om sieraden te maken. Ook sleutelhangers.


Allerlei verschillende kleurtjes armbandjes.



Ook in flesjes verpakt!


Resultaten op een bord van steigerhout gehangen. Alles aan Kraft labels.
Genoeg uurtjes aan besteed zeg maar!


 Uiteindelijk stond het geheel zo bij elkaar.


Anita had ook niet stil gezeten. Super leuke dingen had ze allemaal gemaakt!


De Fair trekt jaarlijks 600 รก 700 mensen. Dus het was een drukste van jewelste.


Maar het was prachtig weer, en een super gezellig weekend. Leuk verkocht, en ook nog wat bestellingen er aan over gehouden. Super toch?!

Gezellige dag nog!

Groetjes Cornelie



2 opmerkingen:

  1. Ik zie zo dat je er veel tijd, zorg en aandacht hebt besteed. Ziet er fantastisch uit. Fijn dat het ook een succes was. Daar doe je het allemaal voor. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik ga je hier ook volgen ☺

    BeantwoordenVerwijderen