donderdag 19 juni 2014

Verwennerij...

Hoi!!

Na een bezoekje aan Vanessa bij "Curly's Beads" om inkopen te doen voor m'n opdrachtjes, kwam ik nog meer leuks tegen... natuurlijk ;-)
Mooie blauw tinten, dus tussen de opdrachtjes door, heb ik er ook een voor mezelf gemaakt...


Deze knoop met hart is ook zó leuk! Spijt dat ik er maar twee heb meegenomen...


De lichtblauwe transparante kralen komen uit eigen voorraad, de rest is allemaal van Curly's Beads.
Had gisteren en vandaag vrij, maar dan ook echt vrij, en zo lekker met m'n kralen bezig geweest. Heerlijk!

Foto's van de andere maaksels volgen later!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt, ik zie 'm al gecombineerd met een spijkerbroek...cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van kleuren en kralen weer! Lekker om vrij te zijn en even wat voor jezelf te maken, ik vind 't een mooierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top, Cornelie! En ik voel zomaar nog meer foto's van een andere opdracht aan komen..... ook al zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen