woensdag 26 maart 2014

Inspiratie!!!

Hoi!!

Eindelijk ben ik daar weer eens met een berichtje met m'n sieraden. De hele winter heb ik niets gemaakt, en geen kraal aan geraakt....tot het zonnetje weer tevoorschijn kwam. Toen begon het langzamerhand weer te kriebelen!
Helemaal toen ik anderhalve week terug met Miranda een workshop bij Vanessa van Curly's Beads ging volgen. Ik kreeg weer een vraag om een ketting voor een cadeau te maken. En gister een mail van iemand die wel een armband wilde. Lekker bezig! 

Bij Vanessa hebben we de 5-wrap gemaakt. Leuk!!
Work in progress, trek er maar gerust een uurtje of 7 à 8 voor uit ;-)
Resultaat show ik nog wel eens!


Gistermiddag heb ik met andere kralen die ik mee had genomen een kleiner exemplaar gemaakt. Sneller klaar, daar hou ik van ;-)


Ik heb er zelf ook kleine kraaltjes tussen gevoegd. Erg leuk vind ik dat!
Ook de kleine kraaltjes tussen het knoopwerk verwerkt, geeft ook een leuk resultaat. Oftewel de inspiratie borrelt weer. Héérlijk!!

Hier volgen er nog wel een aantal van...
maar eerst de ketting maken!

Het zonnetje schijnt weer, geniet van jullie dag!
Groetjes Cornelie


6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je je inspiratie weer hebt gevonden, hopelijk komt ook het zonnetje terug, want die is bij ons alweer verdwenen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh en je armband vind ik super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo verslavend hè, heb er zelf ook nog een gemaakt. Leuk die kleine kraaltjes ertussen en mooie kleurencombi. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker dat het weer aan alle kanten kriebelt! (Figuurlijk dan hé! ;-) ) Ik vind vooral je laatste armband erg mooi. Mooie kleuren en de kleinere kralen er tussen vind ik erg leuk! Veel plezier met al je inspiratie... 't zonnetje gaat morgen ook weer lekker schijnen als 't goed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, deze is ook wel zo mooi! Prachtig hoe je alles met elkaar gecombineerd hebt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen